reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Zsolt Baranyai

Zsolt Baranyai

Bloger 
  • Počet článkov:  11
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Už viac rokov sa zaoberám s Internet marketingom, a rozhodol som sa s Vami podeliť o moje skúsenosti. Zoznam autorových rubrík:  Internet marketingSúkromné

reklama

Internet marketing

Tri varujúce príklady ...

Zsolt Baranyai

Tri varujúce príklady ...

Príklad č.1 - pneumatiky V jeden sobotňajší večer sme vracali domov s celou rodinou z Čiech, a 10 kilometrov pred cieľom nám vybuchla jedna z pneumatík ...

  • 19. jan 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 308x
  • 11
Ste vzácny, 2 časť - Hodnota, ktorú ponúkate musí byť reálna

Zsolt Baranyai

Ste vzácny, 2 časť - Hodnota, ktorú ponúkate musí byť reálna

Druhá časť zo série článkov o podnikaní na internete.

  • 3. dec 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 166x
  • 2
Ste vzácny, jedinečný a nenahraditeľný ...

Zsolt Baranyai

Ste vzácny, jedinečný a nenahraditeľný ...

Ako začať podnikať na internete, ktoré sú základné kroky a aké sú Vaše možnosti? Ak Ste živnostník, podnikateľ alebo zamestnaný v nejakej firme, a máte pocit, že Vám platia málo, ak si myslíte, že nie ste dostatočne ohodnotený, že by Ste dokázali viac dosiahnuť v živote ale doteraz ste nemali príležitosť, oznamujem Vám, že konečne sa všetko zmenilo!

  • 26. nov 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 851x
  • 4
Internet marketing a predaj melónov

Zsolt Baranyai

Internet marketing a predaj melónov

Pamätám si ešte, že ako mladý chalan som po ukončení strednej školy chodieval s bratom predávať melóny na Piešťanské trhovisko. Pochádzam z dediny a moji rodičia každý rok pestovali zeleninu, melóny, ... ako je to zvykom na dedinách. Čo sme predali na trhu, to sme mali ako vreckové. To bola naša brigáda.

  • 1. okt 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 785x
  • 3
Nenávidené Pop-up okná, prečo ich používam?

Zsolt Baranyai

Nenávidené Pop-up okná, prečo ich používam?

V diskusii v mojom predchádzajúcom príspevku do tohto blogu, jeden z diskutujúcich vyjadril svoju nespokojnosť s Pop-up oknom na mojej stránke. Vraj ako môže niekto rozprávať o efektívnom internet marketingu, kto na svojej stránke používa tak odsúdenia hodný a nenávidený nástroj. A naozaj prečo? ...

  • 3. sep 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 497x
  • 22
reklama
Zarábať na internete... Naivný sen, alebo realita?

Zsolt Baranyai

Zarábať na internete... Naivný sen, alebo realita?

Na internete je obrovská ponuka „zázračných možností“ ako si zarobiť. Čudujem sa, pretože v takom prípade by už každý druhý Slovák mal byť milionárom. Aké sú najčastejšie typy ponúkaných príležitostí na získanie „zaručených“ peňažných výnosov a aké skutočné východisko k nim môžeme zaujať?

  • 25. aug 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 528x
  • 7
Dávajte pozor, komu rozprávate!

Zsolt Baranyai

Dávajte pozor, komu rozprávate!

Videli ste už niekoho predávať manažérom na medzinárodnom seminári angličáky?  Alebo videli ste už niekedy, že obchodný zástupca luxusných áut hľadá nových klientov v domove dôchodcov? Či to, že predavačka exkluzívnej bielizne oslovuje na ulici žiakov základnej školy? Alebo ešte lepšie, videli ste už predávať v päťhviezdičkovej reštaurácii lángoše s cesnakom na spôsob dobrej gazdinky? Aj keď predchádzajúce príklady nie sú nemožné, ale sú veľmi nepravdepodobné. Preto sa čudujem, že ľudia, ktorí v bežnom živote presne vedia, koho majú osloviť so svojou ponukou, na to zabúdajú na svojej webstránke.

  • 10. júl 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 900x
  • 1
30 +1 rád pred vytvorením webstránky. E-book zadarmo!

Zsolt Baranyai

30 +1 rád pred vytvorením webstránky. E-book zadarmo!

Viacerí z Vás ma žiadali po prvom príspevku tohto blogu s názvom „10 dobrých rád ako zničiť Váš biznis, aby som zverejnil aj ostatné moje rady.

  • 2. júl 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 440x
  • 3
Kašlem na Vás. Aj vy takto ...

Zsolt Baranyai

Kašlem na Vás. Aj vy takto ...

Aj Vy takto vítate Vašich klientov vo Vašej predajni? Ak nie, prečo to robíte na Vašej webstránke? Čo sa stane, ak klient príde do Vašej predajne? Vo väčšine prípadov k nemu pristúpi predavač, a spýta sa ho čo si želá. NIKDY, ale NIKDY nepristúpi predavač k zákazníkovi kvôli tomu, aby mu začal rečniť o minulosti obchodu, o tom ako perfektne je on sám vyškolený, a o tom, kto každý tu nakupuje. Prečo? Lebo to zákazníka nezaujíma.

  • 2. júl 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 593x
  • 8
Partizánska akcia – alebo Dávid proti Goliášovi.

Zsolt Baranyai

Partizánska akcia – alebo Dávid proti Goliášovi.

Má šancu malý, alebo stredný podnikateľ v Internetovom biznise bojovať proti veľkým gigantom? Rozhodne áno! Nemôže však zabudnúť na jednu vec. Proti veľkej firme s viac státisícovou reklamnou kampaňou sa nedá bojovať ich zbraňami. Ak chcete bojovať proti Goliášovi, musíte použiť partizánske praktiky.

  • 25. jún 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 420x
  • 1
reklama
10 dobrých rád, ako zničiť Váš biznis!

Zsolt Baranyai

10 dobrých rád, ako zničiť Váš biznis!

10 najčastejších chýb firemných webstránok!  Je to neuveriteľné, ale viac ako 97% slovenských webstránok  má minimálne jednu chybu, ktorá zničí nádej na to, aby webstránka bola efektívna.  Prečítajte si 10 vybraných chýb z 34 najčastejších, a skontrolujte si Vašu webstránku! POZOR! Ak máte webstránku, ktorá zarába a ste s Vašim zárobkom spokojný, potom nečítajte ďalej.

  • 18. jún 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 8 348x
  • 62
reklama
SkryťZatvoriť reklamu